2012. november 19., hétfő

így kezdődött.... - 2010. 07. 11


ML: van még 7 nap szabim idénre. ki kéne venni de nem tudok hová menni és kivel.
én: menjünk el wellnesselni valahová. van ücs-d, 2 napra sztem el tudok szakadni, megbeszélem A-val.
ML: oké jól hangzik.
...
ML: néztem hogy pl Bariba 12e ft-ért van repjegy.
én: hmm Bari, akkor miért nem inkább Nápoly?
....
ML: Stockholm kvajó lenne, csak drága.
én: jaja, bár a repjegy csak 6ezer. :DDD
ML: majd viszünk májkrémet, meg lekvárt...
én: szállás alaphangon 30e/fő without window... :-I
...
én: nna, Róma legyen, vagy Nápoly? 10e/fő a repjegy novemberre.
ML: mindegy, döntsd el te.
én: várj, felhívom A-t...
...
a folytatást már le sem írom, csak a végeredményt: november 20-23-ig irány Róma, igazi csajos lazulás, plussz 1 fővel, Kati barátnőm személyében - csak hogy ne egyedül legyen lelkiismeret furdalásom amiatt, hogy itthon hagyom a családot. :-I ... bár emiatt már most van, de úgy döntöttünk, hogy hadd tanulják meg a pasik is hogy milyen is a itthonnyaralás. ;)

/végül aztán még egy barátnő csatlakozott, négyesben indultunk útnak/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése