2012. december 3., hétfő

útikönyv mustra - 2012. 07. 12


az útikönyvek a könyveknek azon csoportja, ami ha bármikor a kezembe kerül, fellapozást érdemel. minimum. bármelyik részéről is szóljon a világnak, találok benne olyat, ami biztosan érdekel, aztán persze sok dolog megmarad gondolati szinten, mert messze van, drága, vagy épp annyira hideg van az adott helyen, hogy eszembe nem jutna valóban odautazni. na de nem is erről akartam írni, hanem arról, hogy az útikönyvek közül is vannak kedvencek. hol ez, hol az, először mindegy volt, aztán rákaptam a Nyitott Szemmel sorozatra (van belőle pár), aztán az LP-re (Lonely Planet) és a "direkt nekünk íródott" utikonyv.com-os sorozatra, de azt hiszem összességében az Útitárs sorozat lett a kedvenc. az első Útitárs könyvem talán éppen Kubáról van (karácsonyra kaptam A-tól), de van már Spanyolországról, Görögországról, és most a legfrissebb (khm...) Franciaországról is. :)) tegnap mintegy "véletlenül" az asztalon "felejtettem" a hétszázhúsz oldalas gyönyörűséget, és szerencsémre legyen mondva, A. el is kezdte lapozgatni, és néhány "hűű" és pár "úú" is elhagyta a száját, meg figyeltem, hogy a szemöldökét is húzogatta, szóval azt hiszem sínen vagyunk.

az a baj ezekkel az útikönyvekkel egyébként, hogy rá lehet kattanni, de nagyon. LP és Útitárs ügyben sajnos ott tartok, hogy olyan részeket is szeretnék, ahová nem tervezünk menni, vagy pl olyan részt, amiből van már hatféle másik, de jó lenne pluszban ez is - így van ez az Útitárs sorozat Olaszország c. részével, ami jelenleg csak egy helyen kapható, 9900 Ft-ért, ráadásul ott éppen nincs kedvezményem, így kénytelen vagyok várni egy kicsit. de azért grrr. :)
az élet nagy problémái alcímű bejegyzést olvashattátok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése