2013. január 1., kedd

éjfélkor kívánni szokás...

...és bár én elaludtam féltizenkettőkor, a környéken rengeteg petárda és tüzijáték robbant, amire felébredtem, és listát írtam, fejben (igen, kissé telhetetlen vagyok :D). 

a "merj nagyot álmodni!' mondás nálam nem biztatás, hanem alap dolog, Kubát viszont még mindig nem érzem, hogy idén összejöhet. hiába lesz az az utazásaink csúcsa, nem gondolom, hogy ennek idén van itt az ideje.

felkerültek viszont a következők - mondjuk nagy meglepetést nem okozok egyik ponttal sem:

- idén, mi több két hét múlva ilyenkor már Barcelonában leszünk, az ez évi wellness (meg konyhabútor, meg új csizma, meg egy rakás más dolog) helyett. persze egy cseppet sem bánom, ez valahogy többet ad, illetve bizonyos értelemben időtállóbb. :)

- május végén útnak indulni Görögországba. a gyerekekkel este (és ma reggel is) térképet böngészve néztük meg, hogy milyen útvonalon menjünk, az oda 3 nap, ott 7 nap, vissza 2 nap felállás majdnem mindenkinek tetszett, A. kicsit kevesellte a 7 nap letelepedést, én is, mondtam hogy "csak" pénz kérdés, tőlem maradhatunk három hétig is. :)

- nyárra belföldi kempingezős hosszú hétvégét vagy hétvégéket gondoltam;

- bár A. Bosznián át Horvátországot gondolta őszre, én titkon abban bízom, hogy az elkövetkező télen is repülhetünk valahová.

- már a következő évet érinti, de ez év végére már az anyagi fedezet és a terv meg kell hogy legyen rá: Svédország, Rally vb. elég szilárd elhatározás lett belőle.

A. mindenesetre megjegyezte ma reggel azt is, hogy így, ahogy mi csináljuk, nem lehet világot járni, mert azt úgy kell, hogy egyszer csak elindulunk, és megyünk amerre kedvünk tartja, arra kanyarodunk amerre épp akkor és ott tetszik, ott szállunk meg ahol ránk esteledik, tulajdonképpen céltalanul. hát most erre mit mondhatnék? ámen. a majdani spanyolországi utunkat pontosan így képzeltem el. mondjuk jövőre. :)

3 megjegyzés:

  1. "zt úgy kell, hogy egyszer csak elindulunk, és megyünk amerre kedvünk tartja, arra kanyarodunk amerre épp akkor és ott tetszik, ott szállunk meg ahol ránk esteledik, tulajdonképpen céltalanul"

    Ezért az álmom egy lakóautó, amivel ez kiválóan megvalósítható :-)

    Boldog Új Évet!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. úgy-úgy, illetve részben. mert ha úgy döntesz hogy 3 napra szállsz meg és a környéket járod be, akkor viszed magaddal a "lakásodat" is minden szűk kis mellékutcába? az időnként meredek lehet. vagy mondjuk, ha majd 30 év múlva kettesben, és a lakó hátulján ott egy motor.... :D

      Törlés
    2. Bicaj, roller, bármi lehet :-) A "lakást" meg a "város" szélén hagyom ;-) De nekem királyi bulinak tűnik, remélem összejön hamarosan (ne 30 év múlva :-D) :-)

      Törlés