2013. január 8., kedd

check in

tegnap délután megejtettem a check in-t is, és miután leokéztam mindent, hogy tudomásul veszem hogy nincs visszaút, se módosítási lehetőség az ég világon semmire sem, vettem csak észre, hogy az egyik vezetéknevem nincs rajta a boarding cardon. persze pánik, azonnal felhívtam a légitársaságot, akik nem tudják garantálni hogy felszállhatok, vegyek új jegyet.... aztán felhívtam a repteret, akik azt mondták hogy simán előfordul ilyesmi, nem lesz gond. rákérdeztem egy fórumos szaktopicban, sokat tapasztaltak (és bennfentesek?) megnyugtattak, hogy nem lesz gond. szóval ideje lenne visszaszerezni a pulzusomat, mert jelenleg még repülőmagasságban van, mondjuk teljesen megnyugodni sztem csak akkor fogok, ha tolom befelé a pan catalant tökéletes rálátással a Sagrada Familiára. 

szóval nehogymá' zökkenőmentesen induljon .... de remélem, hogy végül ismét a jó értelemben vett felejthetetlen spanyol kalandban lesz részünk, mint legutóbb. :)

9 megjegyzés:

  1. Á, most már tudom ki vagy akkor :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. csak nem az indexen lógsz te is? :P

      Törlés
    2. Mindenki ott lóg, aki utazásmániás :-D

      Törlés
    3. igaz! :D mi a nicked ott?

      Törlés
    4. Sztem nem nehéz rájönni ;-)

      Homokdűne :-D

      Törlés
    5. stílusos! :) és wow! finoman szólva is szakavatott. :)

      Törlés
    6. :-)

      Tegnap este villant be - Te többet néztél BCN programot, meg közlekedést -, hogy van "busztervező" (útvonaltervező) BCN buszokra? Tudsz róla esetleg? Köszi :-)

      Törlés
    7. nem néztem ilyesmit. utikönyv és internet alapján kikerestem hogy miket szeretnénk megnézni, és minél kevesebb közlekedési eszköz igénybevételével nem rohanós de sok látnivalós "útvonalakat" találtam ki magunknak. aztán majd meglátjuk... ember tervez, ugye, de majd ott kiderül, hogy mit lehet teljesíteni. na meg időjárásfüggő is, de NEM FOG ESNI! :D

      Törlés
    8. Mindig előbb kérdezek, aztán megtalálom :-) tmb.cat oldalon fent van, nekem kelleni fog, buszozni fogok egyet-egyet, mert J., a párom a múltkori "1 nap alatt 25 km" után kissé lehalt BCN-ben :-D
      Tegnap olvastam a régi könyvemben, hogy BCN állatkert büszkélkedik egyedül albínó gorillával - vajon él még? (96-os az útikönyvem :-) ). Mentek oda is?

      Törlés